Prezentacja IB PYP w klasach 1-3

15 czerwca 2022

Rodzice mieli okazję zobaczyć prace projektowe swoich dzieci podczas specjalnej prezentacji. 

„W grupach dzielimy się obowiązkami, aby osiągnąć wspólne cele” –  tak brzmiała myśl przewodnia, nad którą w ostatnich tygodniach pracowali uczniowie kl. 1.

Badali, jak współpraca pomaga nam osiągać wspólne cele oraz jak każdy zawód wpływa na jakość życia innych osób. Zajmowali się także obowiązkami i prawami dziecka. Efekty swojej pracy dzieci pokazały na prezentacji IB PYP, zorganizowanej dla rodziców 27 maja.

Poniżej zamieszczamy kilka wypowiedzi zasłyszanych po wystawie:

  • „Dużo osób było zaangażowanych, nie było kłótni. Wielu osobom zależało, żeby wszystko dobrze wyszło. Fajnie mi się pracowało i było bardzo przyjemnie”
  • „Dobrze mi się pracowało, ale w  pewnych momentach było bardzo trudno. Jednak ostatecznie wszystko się udało”
  • „Było mi bardzo dobrze pracować. Czasami było trudno, np. jak musieliśmy się podzielić obowiązkami. Gdybym była sama, to bym po prostu nie dała rady”
  • „Przy naszym stoisku było dużo osób i zawsze dzieliłyśmy się obowiązkami. Każdemu się podobało”.
  • „Wszyscy dawali radę, a dzieci się o dziwo nie wstydziły.  Moi rodzice byli zachwyceni i chcieli to powtórzyć”
  • „Mama powiedziała, że to była świetna prezentacja”
  • „Moja cała rodzina była zachwycona”
  • „Bardzo dziękujemy za wspaniałą wystawę. (…) Dzieci prezentowały swoje prace znakomicie, projekty były bardzo ciekawe”.

 

„Jak się organizujemy?” – prezentacja IB PYP uczniów klas 2 i 3

Kilka dni wcześniej, 21 maja, naszą szkołę odwiedzili rodzice uczniów klas drugich i trzecich, którzy mieli okazję zobaczyć czego oraz w jaki sposób ich dzieci uczyły się w ostatnich tygodniach w ramach realizacji 5 tematu międzyprzedmiotowego „Jak się organizujemy?”.

Każdy poziom w ramach tego tematu zgłębiał na lekcjach swoją myśl przewodnią:

  1. 2 „Ludzie wybierają domy i transport zależnie od warunków, w jakich żyją”
  2. 3 „Technologia łączy świat”

Pracując w grupach, dzieci przygotowały dla rodziców oraz kolegów z innych klas różne aktywności związane z ich lekcjami. Czekały na specjalnie przygotowanych stanowiskach, dzieliły się zdobytą wiedzą i pokazywały metody wykorzystywane na zajęciach.

 

 

 

 

 

Współpraca: