W pierwszej połowie października przez cały tydzień, w trakcie lekcji matematyki uczniowie poszczególnych klas utrwalali znajomość tabliczki mnożenia. Uczestniczyli w różnego typu działaniach rozwijających tzw. kompetencje miękkie, czyli umiejętność pracy w grupie, komunikatywność, organizację pracy.
Czwartoklasiści wykonali plakaty przedstawiające pomysły uczniów na wykorzystanie tabliczki mnożenia w codziennym życiu. Dodatkowo, w klasach czwartych uczniowie utrwalali liczebniki oraz tabliczkę mnożenia mówiąc i zapisując działania w języku angielskim. Uczniowie klas piątych mieli za zadanie przepytać ze znajomości tabliczki mnożenia starsze koleżanki i kolegów oraz nauczycieli. Szóstoklasiści przygotowali dla młodszych kolegów krzyżówki i spirale spraw, których rozwiązanie wymagało znajomości tabliczki mnożenia. Natomiast uczniowie klas siódmych przygotowywali „sprytne” sposoby ułatwiające zapamiętanie tabliczki mnożenia.
Warto podkreślić, że uczniowie klas będących wówczas na kwarantannie uczestniczyli zdalnie w wydarzeniu i przesyłali efekty swojej pracy za pośrednictwem platformy ManageBack.