Rekrutacja uzupełniająca na rok szkolny 2023/24
WARUNKI PRZYJĘĆ
Kandydaci są przyjmowani do szkoły na podstawie:
- wyników egzaminów wstępnych: z edukacji polonistycznej/ języka polskiego, edukacji matematycznej/ matematyki oraz języka angielskiego; przy czym testy obejmują zagadnienia z podstawy programowej na danym etapie edukacyjnym (wymagane jest co najmniej 75% z każdego z nich),
- wyniku indywidualnej rozmowy ze szkolną psycholożką (wymagana pozytywna opinia).
DOSTĘPNE MIEJSCA
Dostępne miejsca na rok 2023/24:
W pozostałych klasach nie dysponujemy obecnie żadnym wolnym miejscem.
PROCES REKRUTACJI
Egzaminy i kolejne etapy postępowania rekrutacyjnego:
- zgłoszenie kandydata poprzez kwestionariusz kandydata.
- kontakt od koordynatora ds. przyjęć i ustalenie terminów egzaminu
- egzamin z edukacji polonistycznej/ języka polskiego
- egzamin z edukacji matematycznej/ matematyki
- egzamin z języka angielskiego (od klasy 7 – pisemny i ustny)
- rozmowa z psycholożką
- przesłanie drogą mailową wyników postępowania rekrutacyjnego
- zwrot podpisanych umów na nauczanie dziecka
- dostarczenie pozostałych wymaganych dokumentów
TERMINY
- Skontaktuj się z koordynatorem ds. przyjęć i ustal termin egzaminów
PŁATNOŚCI
- opłata egzaminacyjna (dotyczy wszystkich kandydatów): 200 zł
- opłata rekrutacyjna (dotyczy wyłącznie uczniów przyjętych do szkoły): 250 zł za każdy rok nauki (dla przyjętych uczniów kwota pomniejszona o opłatę egzaminacyjną)
- miesięczne czesne w klasie 4 (płatne przez 12 miesięcy): 1119 zł
- miesięczne czesne w klasie 8 (płatne przez 12 miesięcy): 1030 zł
- opłata za udział w programie międzynarodowym IB PYP (Primary Years Programme): 500 zł (płatna raz w roku w październiku w klasach 1-4)
- 500 zł (płatna raz w roku w październiku w klasie 5)
- opłata za udział w programie międzynarodowym IB MYP (Middle Years Programme):
- 800 zł (płatna raz w roku w październiku w klasach 6, 7, 8)
DOKUMENTY
Kandydaci przyjęci do szkoły składają obowiązkowo w sekretariacie szkoły:
- kopię świadectwa z ostatniej klasy,
- opinię o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydaną przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną (jeżeli uczeń posiada),
- 2 podpisane na odwrocie fotografie do legitymacji szkolnej,
- kartę zdrowia.
W razie dodatkowych pytań sprawdź dyżur i skontaktuj się z koordynatorem ds. przyjęć