W świetlicy klas 2 odbył się teatralno-muzyczny poniedziałek. Uczniowie wzięli udział w lekcji o teatrze, którą przeprowadziła Grupa Teatralna „Legendarni”, na czele z naszą logopedką i wychowawczynią świetlicy Patrycją Malinowską.…
Za nami Tydzień off-line, czyli szkolna akcja, której celem było zachęcenie uczniów do spędzenia wolnego czasu poza siecią. W świetlicy klas 2 odbyły się z tej okazji różne ciekawe zajęcia.…
„Kto pyta nie błądzi” to kolejne przysłowie, które poznali uczniowie świetlicy klas 2 w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Świetliczaki na tropie… przysłów”. Jak zawsze, na zajęciach dostali sporą dawkę wiedzy…
Uczniowie w świetlicy klas 2 poznali znaczenie przysłowia „Aksamity i atłasy nie dodają okrasy”. Na zajęciach omówili zasady savoir-vivre. Drugoklasiści rozwijali również swoją kreatywność i zdolności manualne poprzez zadanie plastyczne.…
15 maja obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Rolnika (International Farmer’s Day). Uczniowie świetlicy klas 2 wzięli udział w zajęciach, na których m.in. uczyli się nazw przypraw i warzyw po angielsku, a także…
Pola Nikoniuk z klasy 2c została nagrodzona w konkursie pt. „Dzień kota”, zorganizowanym na Instagramie. Serdecznie gratulujemy! W konkursie wzięli udział również inni uczniowie ze świetlicy klas 2. Wszystkim…
Prezentujemy kolejną odsłonę zajęć realizowanych w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Świetliczaki na tropie… przysłów”. Tym razem uczniowie klas 2 poznały przysłowie „Wybierać się jak sójka za morze”. Na zajęciach rozwijały…
Przypominamy, że podczas zajęć świetlicowych klas 3-6 realizowany jest projekt „MegaMisja”. Nasi uczniowie, w ramach gry edukacyjnej, pomagają Julce i Kubie złapać niesfornego Psotnika w cyfrowym laboratorium. Poprzez realizację kolejnych…
„Kłamstwo ma krótkie nogi” to temat kolejnych zajęć w świetlicy klas 2, zrealizowanych w ramach projektu „Świetliczaki na tropie...przysłów”. Uczniowie rozmawiali na temat kłamstw: dlaczego kłamiemy i jakie mogą…
W świetlicy klas 1 odbył się konkurs plastyczny. Zadaniem uczniów było wykonanie własnego ex-librisu, czyli znaku graficznego, którym dawniej podpisywano książki. W konkursie ex-libris miał charakteryzować autora pracy. Pierwszoklasiści…