W czasie tygodniowego pobytu projektowego, uczennice miały szansę zwiedzić najważniejsze miejsca w Barcelonie, poznać kulturę i historię miasta, a także spróbować hiszpańskiej kuchni.
Wyjazd był nie tylko turystyczną przygodą, ale przede wszystkim czasem wypełnionym twórczą pracą i dyskusjami. Uczennice wraz z nauczycielkami przygotowywały MOOC, czyli kurs online na temat holistycznego podejścia do nauki w cyfrowym świecie. Tworzyły kreatywne treści i ilustracje, bazując na produktach wypracowanych w trakcie 3 lat pracy projektowej. Efekty tych działań zobaczyć będzie można już niedługo!
Tymczasem zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z wyjazdu.
Projekt “Transdigital Education – Developing Key Competences through Holistic Learning and Teaching in the Digital Age” ma na celu wypracowanie innowacyjnych metod uczenia się i nauczania, z wykorzystaniem narzędzi i technologii cyfrowych. Projekt bazuje na przekonaniu, że rozsądne, przemyślane i odpowiedzialne korzystanie z nich w procesie nauki (w połączeniu z holistycznym podejściem do rozwoju i umiejętności łączenia wiedzy z różnych dziedzin), przygotuje uczniów do zawodów przyszłości oraz wprowadzi na ścieżkę ‘uczenia się przez całe życie’.
Zachęcamy do przeczytania relacji ze wizyty partnerskiej w Strasburgu, a także spotkania w Lublinie.