Wycieczka kl. 3V do Krakowa

21 października 2021

Dużo nowości oraz emocji, tak można podsumować wyjazd klasowy uczniów klasy trzeciej.

Pierwszy tydzień października zostanie zapamiętany bardzo pozytywnie. Zapraszamy do przeczytania relacji z wyjazdu, napisanej przez jedną z uczestniczek, Aleksandrę W.

– Od 4 do 8 października, moja klasa 3V miała okazję zwiedzić Kraków i zobaczyć wiele ciekawych miejsc. Byliśmy między innymi w Muzeum Sztuki Współczesnej (MOCAK), gdzie mogliśmy poznać nowoczesną sztukę ostatnich dwóch dziesięcioleci. Mieliśmy również szansę zobaczyć wystawę unikalnych prac fotograficznych Zbigniewa Łagockiego czy wystawę drzeworytów Ohary Koson w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej – Manggha.
Nie marnowaliśmy czasu – oprócz muzeów, skorzystaliśmy z okazji zwiedzenia Smoczej Jamy, Skał Twardowskiego na krakowskim Zakrzówku, czy obejrzenia krakowskiego rynku Starego Miasta. Mogliśmy też zachwycić się nocnym widokiem tego zjawiskowego miasta z poziomu wody, podczas rejsu Wisłą.
Nie mogło zabraknąć również czasu na wspólną integrację. Korzystaliśmy z pięknej pogody, spędzając cały dzień w Energylandii, gdzie bawiliśmy się fenomenalnie. Przy okazji odwiedziliśmy również escape room oraz quiz game, gdzie pod presją czasu udzielaliśmy błyskotliwych odpowiedzi na zadawane pytania, które wymagały od nas nietuzinkowej kreatywności.
Podsumowując, uważam wycieczkę za bardzo udaną. Miałam szansę zobaczyć wiele ciekawych miejsc, ale również spędzić czas w wybornym towarzystwie.

Oto galeria zdjęć z wyjazdu.