Rekrutacja uzupełniająca na rok szkolny 2025/26


Warunki przyjęć   Dostępne miejsca   Proces rekrutacji   Terminy   Płatności   Dokumenty


 WARUNKI PRZYJĘĆ 

Kandydaci są przyjmowani do szkoły na podstawie:

  • wyników egzaminów wstępnych: z edukacji polonistycznej/ języka polskiego, edukacji matematycznej/ matematyki oraz języka angielskiego; przy czym testy obejmują zagadnienia z podstawy programowej na danym etapie edukacyjnym (wymagane jest co najmniej 75% z każdego z nich),
  • wyniku indywidualnej rozmowy ze szkolną psycholożką (wymagana pozytywna opinia).

 

 DOSTĘPNE MIEJSCA 

Dostępne miejsca na rok 2025/26:

klasa 2 – 2 miejsca

klasa 3 – 3 miejsca

klasa 4 – 6 miejsc

klasa 5 – 2 miejsca

klasa 6 – 2 miejsca

klasa 8 – 1 miejsce

 

 PROCES REKRUTACJI 

Egzaminy i kolejne etapy postępowania rekrutacyjnego:

  • zgłoszenie kandydata poprzez kwestionariusz kandydata.
  • postępowanie rekrutacyjne
  • przesłanie drogą mailową wyników postępowania rekrutacyjnego
  • podpisanie umów o nauczanie dziecka
  • dostarczenie pozostałych wymaganych dokumentów

 

 TERMINY 

30 maja 2025 r. Zakończenie przyjmowania zgłoszeń kandydatów do klas 2-8 (zgłoszenia  odbywają się wyłącznie poprzez wypełnienie kwestionariusza kandydata w formie on-line).
26 maja-6 czerwca 2025 r. Indywidualne spotkania członkiń zespołu psychologicznego z kandydatami (zapisy na spotkania poprzez link przesłany w zaproszeniu mailowym).
3-5 czerwca 2025 r. Pisemne egzaminy wstępne do klas 2-8:

  • 3.06.2025 r. (wtorek) godz. 15.30: egzamin z języka polskiego,
  • 4.06.2025 r. (środa) godz. 15.30: egzamin z matematyki,
  • 5.06.2025 r. (czwartek) godz. 15.30: egzamin z języka angielskiego.

Wszystkie egzaminy odbędą się w stołówce szkolnej (parter).

10 czerwca 2025 r. Poinformowanie rodziców kandydatów o wynikach rekrutacji uzupełniającej.
11 czerwca 2025 r. Odbiór umów o nauczanie dziecka.
18 czerwca 2025 r. Zwrot podpisanych umów o nauczanie dziecka do sekretariatu szkoły.
23-26 czerwca 2025 r. Dzień próbny dla przyjętych uczniów (konkretny dzień wynika z harmonogramu danej klasy).
29 sierpnia 2025 r., godziny popołudniowe Spotkanie informacyjne dla rodziców nowo przyjętych uczniów (informacje na temat organizacji pracy szkoły, przedstawienie programu oraz zapoznanie z wychowawcami).

 

 PŁATNOŚCI 

  • opłata za udział w rekrutacji (jednorazowo, minimum 3 dni przed planowaną datą spotkania rekrutacyjnego; na konto szkoły: 38 1020 3150 0000 3202 0058 0431; w tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko kandydata z dopiskiem rekrutacja): 200 zł – dotyczy wszystkich kandydatów
  • opłata rekrutacyjna (jednorazowo w całym cyklu kształcenia): 300 zł za każdy rok nauki (pomniejszona o opłatę za udział w rekrutacji) – dotyczy tylko uczniów przyjętych do szkoły
  • miesięczne czesne: 1 600 zł (płatne przez 12 miesięcy)
  • opłata za udział w programie międzynarodowym IB PYP (Primary Years Programme):
    • 700 zł (płatna raz w roku w październiku w klasach 1-4)
  • opłata za udział w programie międzynarodowym IB MYP (Middle Years Programme):
    • 700 zł (płatna raz w roku w październiku w klasie 5)
    • 1 000 zł (płatna raz w roku w październiku w klasach 6-8)

 DOKUMENTY 

Kandydaci przyjęci do szkoły składają obowiązkowo w sekretariacie szkoły:

  • kopię świadectwa z ostatniej klasy,
  • opinię o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydaną przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną (jeżeli uczeń posiada),
  • fotografie w formie elektronicznej do legitymacji szkolnej,
  • kartę zdrowia.

 

W razie dodatkowych pytań sprawdź dyżur i skontaktuj się z koordynatorem ds. przyjęć

Współpraca: