Rekrutacja uzupełniająca na rok szkolny 2024/25
WARUNKI PRZYJĘĆ
Kandydaci są przyjmowani do szkoły na podstawie:
- wyników egzaminów wstępnych: z edukacji polonistycznej/ języka polskiego, edukacji matematycznej/ matematyki oraz języka angielskiego; przy czym testy obejmują zagadnienia z podstawy programowej na danym etapie edukacyjnym (wymagane jest co najmniej 75% z każdego z nich),
- wyniku indywidualnej rozmowy ze szkolną psycholożką (wymagana pozytywna opinia).
DOSTĘPNE MIEJSCA
Dostępne miejsca na rok 2024/25:
klasa 1 – 2 miejsca
klasa 4 – 1 miejsce
PROCES REKRUTACJI
Egzaminy i kolejne etapy postępowania rekrutacyjnego:
- zgłoszenie kandydata poprzez kwestionariusz kandydata.
- postępowanie rekrutacyjne
- przesłanie drogą mailową wyników postępowania rekrutacyjnego
- podpisanie umów o nauczanie dziecka
- dostarczenie pozostałych wymaganych dokumentów
TERMINY
Ustalane indywidualnie
PŁATNOŚCI
- opłata egzaminacyjna (dotyczy wszystkich kandydatów, minimum 3 dni przed planowaną datą spotkania rekrutacyjnego; na konto szkoły: 38 1020 3150 0000 3202 0058 0431; w tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko kandydata z dopiskiem rekrutacja): 200 zł
- opłata rekrutacyjna (dotyczy wyłącznie uczniów przyjętych do szkoły): 250 zł za każdy rok nauki (dla przyjętych uczniów kwota pomniejszona o opłatę egzaminacyjną)
- miesięczne czesne w klasie 4 (płatne przez 12 miesięcy): 1344 zł
- miesięczne czesne w klasie 5 (płatne przez 12 miesięcy): 1317 zł
- miesięczne czesne w klasie 6 (płatne przez 12 miesięcy): 1199 zł
- miesięczne czesne w klasie 7 (płatne przez 12 miesięcy): 1153 zł
- opłata za udział w programie międzynarodowym IB PYP (Primary Years Programme):
- 500 zł (płatna raz w roku w październiku w klasie 4)
- opłata za udział w programie międzynarodowym IB MYP (Middle Years Programme):
- 500 zł (płatna raz w roku w październiku w klasie 5)
- 800 zł (płatna raz w roku w październiku w klasie 6-8)
DOKUMENTY
Kandydaci przyjęci do szkoły składają obowiązkowo w sekretariacie szkoły:
- kopię świadectwa z ostatniej klasy,
- opinię o specyficznych trudnościach w uczeniu się wydaną przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną (jeżeli uczeń posiada),
- fotografie w formie elektronicznej do legitymacji szkolnej,
- kartę zdrowia.
W razie dodatkowych pytań sprawdź dyżur i skontaktuj się z koordynatorem ds. przyjęć